sobota, 24 września 2016

Moje ciało, moje decyzje.

Każdy z nas w swoim życiu ma jakieś wartości, o które będzie walczył. 

Odniosę się tu do tematu, który jest aktualnie dość kontrowersyjny w Polsce czyli problemu aborcji. 

 

Na wstępie zaznaczę że sam nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem aborcji. Jestem osobą, która uważa że każdy ma prawo do życia jak i podejmowania własnych decyzji. Postaram się pokazać obie strony medalu.

Wiele osób jest oburzonych tym co się ostatnio wydarzyło w sprawie zaostrzenia przepisów aborcyjnych. W odpowiedzi na zaostrzenie tych przepisów wiele osób wzięło udział w "Czarnym proteście".
 

Chyba można śmiało rzec że zaostrzenie przepisów jest to w pewien sposób próba ograniczenia wolności wyboru człowieka. "Czarny protest" to wydarzenie, w którym biorą udział nie tylko kobiety ale również mężczyźni. Lecz to nie tylko to jest powodem tego co się dzieje. Ogranicza to wolność wyboru jak i również uderza w godność człowieka. Nikt nie ma prawa decydować o tym czy dany człowiek ma żyć czy też nie.

Na moich social mediach pojawiło się wiele przypadków zdjęć, postów jak i komentarzy wspierających tę inicjatywę. Nie byłem w temacie ale szybko uzyskałem informacje na ten temat i wybór stanowiska w tej sprawie mogło być tylko jedno:

JA WSPIERAM #CZARNYPROTEST


Dzisiaj nie ma czasu na podziały. Dziś wszyscy stajemy w obronie godności, wolności jak i życia człowieka.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz