czwartek, 15 września 2016

Przepraszam

Część ludzi może uznawać mnie za dziwną osobę lecz pokażę że tak nie jest w rzeczywistości.

Osoby, które mnie znają osobiście mogą twierdzić że mnie znają prawdziwego mnie ale w rzeczywistości tak nie jest.
Ostatnio życie zmusza mnie do podejmowania decyzji, z których w większości nie jestem dumny. Odwracanie się od ludzi dla mnie wartościowych, działania mające na celu utracenie w oczach takich osób a nawet zranienie ich.
Tu chcę je za to przeprosić. 
Niestety nie jest to uzależnione tylko i wyłącznie od mojej osoby. Decyzje te są podejmowane na osiągnięcie czegoś wspaniałego w przyszłości. Żadna z bliskich mi osób nie została dopuszczona do mojego życia bez udowodnienia mi swojej wartości. Mimo iż mogą one twierdzić że w sumie nic mi nie pokazały ja w nich to dostrzegłem. Każda z tych osób jest wciąż dla mnie wyjątkowa. Wszyscy mnie czegoś nauczyliście. Dzięki waszej szczerości, współczuciu, prawdziwej przyjaźni oraz szacunku do innych stałem się tym, który teraz pisze te słowa. Wszystko jest od serca i mam nadzieję że chociaż po części zrozumiecie dlaczego byłem zmuszony podjąć takie a nie inne decyzje.

JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM. 



Dedykowane: M., H., J., T..    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz