poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Parę informacji o mnie cz.I

Jeżeli kogoś zastanawia czemu zacząłem pisać tego bloga to w tym poście postaram się pokazać wam moje motywy jak i inspiracje.

Kim jestem?
Nikim specjalnym. Zwykłym młodym chłopakiem lubiącym wyzwania, który swoją wiedzę chce przekazać innym. 
Czemu zdecydowałem się założyć bloga?
Odpowiedz jest prosta i jeżeli ktoś czytał moje wcześniejsze posty to mógł się zorientować że nie chcę aby było to coś zwykłego. Moim celem jest aby z czasem ten blog był miejscem gdzie będziecie mogli znaleźć odpowiedzi na trudne pytania. Póki co jest to dopiero początek i ja sam wiem że potrzebny będzie czas i dużo pracy aby to uzyskać. Jestem osobą, która raczej nie ucieka od problemów lecz stara się z nimi walczyć oczywiście na swój własny sposób. Blog jest dla mnie miejscem gdzie mogę podzielić się swoimi doświadczeniami.
Czemu chcę poruszać tak trudną tematykę jak porady życiowe?
Chciało by się powiedzieć: "Ktoś musi" ale to nie tak. Moja wiedza nie pochodzi tak jak większość z was myśli tylko i wyłącznie z książek. Czerpię ją głównie z doświadczeń zarówno swoich jak i osób mi bliskich. Sama teoria nic nie daje, niestety trzeba czegoś doświadczyć na własnej skórze aby to w pełni zrozumieć. 
Na kim się wzorowałem?
Zanim zacząłem przejrzałem wiele blogów o różnej tematyce. Tym, który pokazał mi jak swobodnie można go prowadzić był blog mojej koleżanki (link na końcu posta).

Jeżeli macie jakiś pomysł lub chcecie abym wypowiedział się na jakiś temat piszcie w komentarzu lub na maila(kliknięcie w nazwę profilu)

Blog koleżanki:
http://alwaysandforeverbyhanny.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz