środa, 17 sierpnia 2016

Relacja ze spotkania autorskiego z Gimpsonem

Spotkanie w ramach premiery płyty "Niepowstrzymany" Gimpsona.

Gimpson lub Gimper to zarówno jeden z największych Polskich YouTube'rów jak i moim zdaniem zdolny raper.
Relacja ta będzie również zawierać parę moich spostrzeżeń więc nie przedłużając. Zapraszam. 
Opisane tu spotkanie miało miejsce we wtorek(16.08) o godzinie 18:00 w Empiku(ul.Ratajczaka 44).
Zaczęło się tradycyjnie od oklasków w momencie pojawienia się artysty. Gimper podczas odpowiadań na zadawane mu pytania zarówno przez prowadzącego jak i ludzi z widowni opowiedział trochę ciekawych rzeczy jak to skąd wziął się jego pseudonim "Gimpson" jak i również jak się to wszystko zaczęło. Po zakończeniu pytań przyszedł czas na to na co wszyscy czekali nastała chwila, w której mogliśmy zrobić sobie zdjęcie z Gimperem. 
Ja również po długim oczekiwaniu miałem swoją szansę na zdjęcie.




Teraz moje spostrzeżenia.
Bardzo zaniepokoiło mnie to że około 60% osób, które pojawiły się na tym wydarzeniu stanowiły dzieci w wieku do 13. lat. 


Najbardziej zaniepokoiło mnie fakt że część z nich przyszła z rodzicami. Czy ich rodzice mają pojęcie jakie osoby powinny być odbiorcami płyty o materiałach na YouTube już nie wspominając. Czy oni wiedzą jakiego języka używa tam Gimper? Moim zdaniem nie. 
Żeby jednak uniknąć kontrowersji to nie ma być atak na Gimpera czy jego kanał i twórczość lecz na rodziców, którzy powinni poświęcać więcej czasu swoim dzieciom i interesować się tym co one oglądają w internecie.
Załączam również link do materiału gdzie Gimper porusza ten problem: 
https://www.youtube.com/watch?v=KHYApO5OYKU 
Zachęcam do obejrzenia do końca materiału. 

Materiał przytoczone na prawach cytatu. Gimper jest osobą publiczną więc nie potrzebuję jego zgody.
Materiał pochodzi z serwisu YouTube.

Zdjęcia są wykonane przeze mnie i nie mają na celu obrażać Tomasza ani żadnej z osób na nich umieszczonych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz