niedziela, 7 sierpnia 2016

Start

Na początku chcę was wszystkich przywitać więc Witajcie!

Żeby zrozumieć co będzie przedstawiał blog warto by wiedzieć trochę o osobie go tworzącej.
Jestem młodym chłopakiem ale bardzo doświadczonym przez życie. Niektórzy mówią że jestem przykładem człowieka o charakterze "wojownika" ze względu na to że zawsze walczę do końca. Jeżeli chodzi natomiast o moje podejście do innych to ZAWSZE daję szansę ponieważ moim zdaniem każdy na nią zasługuje. Uwielbiam kulturę Starożytnej Grecji i Rzymu. Posiadam całkiem sporą wiedzę z zakresu filozofii i psychiki człowieka jak i dosyć sprawnie znajduję wyjście z trudnych sytuacji. Jeżeli kogoś to ciekawi to mogę śmiało powiedzieć że jestem fanem Dragon Ball'a jak i serii Assassin's Creed. Tym kto zawsze motywuje mnie do działanie nie jest ktoś z mojej rodziny, znajomych czy nawet ktoś sławny. Nie. Tę funkcję w moim życiu sprawuje postać Vegety z Dragon Ball'a.
A teraz przejdźmy do sedna sprawy. Ten blog mam nadzieję że będzie miejscem, do którego chętnie będziecie zaglądać. Ale do rzeczy. O czym będzie ten blog? Czy będzie taki jak inne? Mam nadzieję że nie ponieważ mam na niego dosyć nietypowy pomysł. W jego tworzeniu czyny udział będzie odgrywać pewien ważny czynnik-WY. Taki jest plan. Wy podsyłacie mi pomysły lub problemy a ja staram się je opisać i pomóc w ich rozwiązaniu. Oczywiście co jakiś czas będę pisał na temat, który akurat przyjdzie mi do głowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz